18 May 2014

Beach day essentials!!

bikini:Triangl; top:Lagarconne; shorts:Etsy; flip flops:Havaianas; hat:Jcrew; beach pad:Caia; sunglasses:Revolve; sunscreen: Bloomingdales
Hi!! I just love hot days and I always try to enjoy the maximum, for that reason I decided to show you what I call my beach day essentials! Basically my beach day essentials are what I must take for a day at the beach. What are your summer essentials? I hope you enjoyed your weekend :)

Olá!! Eu adoro dias quentes e tento sempre aproveitá-los ao máximo por essa razão eu decidi mostrar-vos aquilo a que eu chamo os meus bens essenciais de um dia de praia. Como o próprio nome indica os meus bens essenciais consistem naquilo que eu tenho de levar para um dia de praia. Quais é que são os vossos bens essenciais? Espero que tenham conseguido aproveitar o vosso fim de semana :)

No comments:

Post a Comment

Web Analytics