4 April 2014

Floral Prints!!

hat: Oliver Bonas; trousers: Topshop; backpack: Debenhams; blazer: River Island; t-shirt: New Look; top: Ax Paris
Hi there!! How was your week? The rainy days are back, and I really miss the warm and sunny days, the days where we want to wear colorful and printed clothes. Today's post is all about floral prints, I have to admit that my closet don't have a lot of clothes with floral prints but I think they are a really good option to a lot of occasions, we just have to pay attention not to mix with other prints. I did a selection os clothes with this print, what do you think? I am completely in love with the playsuit and the blazer!! Below you also have some celebrities' pictures wearing this type of print so you can get some inspiration! Which ones are your favorites? I hope you like it!! Have a nice weekend!!!



playsuit: Boohoo ; boots: Forever 21; maxi skirt: New Look; scarf: The Hut

Olá!! Como correu a semana? Acho que o post de hoje vem do meu desespero por nunca mais chegarem os dias de calor e de sol os dias que nos dão vontade de usar roupas mais coloridas e com um ar mais primaveril! O post de hoje é sobre roupas que instantaneamente nos trazem recordações dos dias de verão, padrões com flores!! Tenho de admitir que o meu roupeiro não está cheio, nem pouco mais ou menos, de roupas com padrões florais mas acho que é sempre um padrão que fica bem se for usado com moderação. Fiz uma selecção de peças de roupa com este padrão que gostei, o que acham? Estou completamente rendida ao playsuit e também ao casaco!! Fui também a procura de pessoas a usarem roupas com estes padrões, para encontrarmos inspiração! Quais é que são as vossas preferidas? Espero que gostem!! Bom fim de semana!! 

Miranda Kerr


Kate Moss


Alexa Chung


Eva Mendes


Sienna Miller

Jessica Alba

Rihanna

No comments:

Post a Comment

Web Analytics