21 March 2014

Let's Dance!

Let's dance!

Shirt: H&M; Shorts: River Island; Sandals: Zara; Clutch: ; Rings: Asos

Hi there!!! How was your week? ?It's Friday already!!! I hope you like the look, I think this outfit is perfect for a dance night! What do you think? The Zara's sandals are perfect for people, like me, that can't dance with heels. And the shorts just give the little bit of shine that a dancing outfit needs. I hope you have an excellent night!! It's Friday so let's dance!!!

Olá!! Como foi a semana? Finalmente já é sexta!! Espero que gostem do look, eu acho que é look perfeito para uma noite de dança! O que é que acham? Adoro as sandálias da Zara e são óptimas para pessoas como eu que não conseguem aguentar uma noite com saltos. Os calções acho que dão aquele brilho que é preciso para um outfit de discoteca. Espero que tenham uma noite óptima!!! É sexta por isso aproveitem para irem dançar!! :)

No comments:

Post a Comment

Web Analytics